Saknar..

Det kommer i perioder, saknad och längtan! Det finns ett stort minus att jag flyttat och är så långt bort, jag saknar min familj! Jag missa så mycket med mina tjejers uppväxt, dom har blivit så stora nu! Jag vill kunna hjälpa till när det är tungt och kunna komma och äta min mammas underbara mat, snacka massa strunt med mammas man och retas med min bror 😉

Ibland önskar jag att jag var närmre men samtidigt så trivs jag så bra och dom vet att jag är lycklig.

Det blir inte så ofta man åker upp och det blir lite omständigt för hela familjen att komma hit så man träffas inte så ofta! Vi har planerat att vara i Norrland i juli men det känns som om det är väldigt långt kvar tills dess..

Snart är väl tjejerna så stora att dom kanske kan resa neråt med tåg och komma och hälsa på på något lov och jag och mamma planerar att hitta på nått i Maj då hon fyller år.

 

Saknar er mina älsklingar!!

En tanke på “Saknar..

  1. santina skriver:

    Vi saknar dig oxå jätte jätte mkt!!!

    kram fam. hedman

Lämna en kommentar