Resultat!

Ledigadagen nr2 har varit en väldigt effektiv dag, började med att vara på gymmet vid 10tiden och körde verkligen på eftersom jag inte kommer ha tid att vara på gymmet mera innan helgen då man jobbar till 20 så funderar på att vara där i helgen då Björn ändå inte är hemma ( han ska träffa sina grabbar i Linköping) så då kan man ju spendera tid i gymmet.

Har även hunnit handla, göra mat/matlådor, städat hemmet och så duschat så nu sitter jag här och bara gör inget alls!! Vid 16tiden så ska jag träffa Malin och ta en fika och snacka massa strunt, mysigt!

Det börjar bli riktigt kul med träningen nu när jag börjat se reslutat!! Jag har tyvärr inte vägt mig men jag bryr mig inte om vikten utan jag mäter mig istället!
Jag är 1cm plus på armarna och 3cm mindre på det flesta ställen! Och det har inte gått en månad än och jag äter inte så mycket annurlunda heller, dricker mer vatten än innan iaf! Ska försöka hålla igång och fortsätta såhär så kommer jag kanske nå mitt mål innan sommaren?!

Mål:

Bli starkare i rygg/armar och få en slankare kropp och må bra och trivas med mig själv! 🙂

 

 

 

Lämna en kommentar