Home alone!

Helgen har helt okej, man behöver stunder för sig själv ibland! Lite tomt absolut men jag har lyckats sysselsätta mig. Lördagen bestod av jobb 8.50-16 och efter det så stannade jag kvar och tvättade bilen och när jag var klar så var det lite solsken kvar av dagen så jag gick en promenad runt Munksjön och det är ca 1timmas promenad. På vägen hem så stannade jag till på Cicki mama för lite middag, helt underbar mat! Kycklinglår med bakpotatsis, mumms! Sen blev det naturgodis och film innandet blev dax att sova!

Det var underbart med sovmorgon i morse, sov iofs bara till 8.12 men jag var fullt utvilad och vaknade av att ännu en dag sken solen in genom fönstret. Väldigt skönt att vakna på det sättet!

Idag så har jag faktiskt inte gjort så mycket, diskade lite och plockade lite i lägenheten innan jag åkte upp till friskis o svettis på A6 och var där och svettades i 1timma! Känner mig så duktigt och det är så kul att se resultat! körde armar idag och har ökat 1kg i hantelvikt? hehe Tar nu 6kg (låter inte så mkt men jag började på 4kg)

Påvägen hem så stannade jag till på plantagen och tänkte kolla om dom hade några stora växter som vi pratat om att skaffa till vardagsrummet. Har kollat på Ikea men dom är så tråkiga och ”alla” har dom så hittade något mera udda och stoort!! Blev jätte nöjd och hoppas att älsklingen kommer gilla den då det är han som får sköta den, han är den med gröna fingrar i vår familj 🙂

 

Vist blev det fint?!

Lämna en kommentar