Spring feelings!

Det har nu i flera dagar varit helt underbart väder, upp mot +12 grader och strålande sol!! Helt underbart, nu är äntligen våren påväg och sommaren känns inte så långt borta! Jag känner mig så taggad, det börjar bli nära tills mitt projekt med bilen kommer att rulla!! Fälgarna är på lackering och ska hämtas den 27 i Göteborg och den 26 kl 12.00 ska jag till frissan, oj vad jag längtat. Mitt hår är såå risigt det är nästan pinsamt!

Sen den 30e så tar jag alla mina saker (coils, fälgar/däck, cambershims) och åker till Katrineholm för då ska jag och pappa montera allt då allt är så mycket smidigare då han har tillgång till lyft, alla verktyg som kan behövas och så kan han fixa en framvagnsinställning direkt! Sen så får jag ju umgås med min underbara pappa!! 🙂

Längtar massor tills man får köra lågt igen!! och så är första bilträffen under påsk oxå, L Ä N G T A R!! ❤

Lämna en kommentar