Lördag..

Älskling är och jobbar så jag har varit ute på promenad, tänkte gå till gymmet men har haft så grymt ont i ryggen hela veckan så vill inte göra det värre så har varit ute och gått/joggar i ca 1timma varje dag och idag blev det 2timmar ute! Började med att gå ner på stan och köpa ett par kortbyxor som jag ångrade härom dagen att jag inte köpte, dom passar perfekt och till och med ännu bättre i sommar då man kanske börjar se lite mera resultat på min träning 🙂

Blev även en klocka som jag blev helt förälskad i direkt och så var det ju bara 99kr så den sitter nu fint på min arm! Jag hade under 100 kr kvar på presentkortet på Kicks som jag fick i julkapp av Björn så blev 4 st nya nagellack! 🙂

Så nu är jag redo för sommar och värme!!

Ska om en stund börja med maten så vi kan åka ut till garaget sen när Björn slutar vid 16 tiden. Så avslutar dagens inlägg med en lite bild inför sommarens outfit! och det bästa med den är att på sommaren behöver man inga skor!! 🙂

Kortbyxor: New Yorker

Linne blå/randig: New Yorker

Linne vitt: H&M

Klocka: New Yorker

 

 

Lämna en kommentar